Tellimine ja tarne

TELLIMINE

1. Toodete lisamine ostukorvi

1.1. Valige E-poes välja soovitud tooted ning lisage soovitud kogus ostukorvi, vajutades nuppu “Lisa ostukorvi”. Kui Tootel on juures märgistatud lisavalikud, siis enne toote ostukorvi lisamist, tuleb teha nende seast valik.

1.2. Seejärel avaneb aken, mis kinnitab antud toote edukat lisamist ostukorvi. Soovi korral saate jätkata ostlemist ning lisada ostukorvi veel tooteid.

1.3. Kui olete kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud ning soovite ostu sooritada, klikkige nupul “Jätka kassasse”.

1.2. Ostu sooritamine

2.1. Ostu vormistamise esimesel ja teisel sammul tuleb täita kõik nõutud väljad. Ostu saab sooritada nii püsikliendina kui ka külalisena.

2.2. Kolmandal sammul “Tarneviisid” saate valida meelepärase tarneviisi. Tasulise tarneviisi valimisel liidetakse tarne maksumus automaatselt tellimuse vahesummale.

2.3. Viimasel sammul “Makse” saate lõplikult kontrollida ja kinnitada tellimuse õigsust. Seejärel saate valida makseviisi ning tellimuse kinnitamisel suunatakse  Teid automaatselt internetipanka.

2.4. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Teie meiliaadressile tellimuse kinnituse. 

2.5. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed. 

2.6. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest. 

2.7. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

2.8. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.  

 

TARNE

Toimetame kauba Teieni Eestis neljal sobival viisil:

1. Omniva pakiautomaati 2,95€, tellimustele üle 50€ saatmine Eesti piires tasuta.

2. Omniva kullerteenus, hind vastavalt kehtivale teenuspakkuja hinnakirjale.

3. Itella Smartposti pakiautomaati 2,99€, tellimustele üle 50€ saatmine Eesti piires tasuta.

4. Itella Smartposti kullerteenus, hind vastavalt kehtivale teenusepakkuja hinnakirjale.

Suuremahulistel pakkidel võib postikulu kallineda vastavalt valitud tarnija hinnakirjale.

Väljaspool Eestit:

Läti ja Leedu

1. Itella Smartpost pakiautomaati 5,49€.

Soome

1. Itella Smartpost pakiautomaati 8,30€.

E-poes kuvatavad Tooted on reeglina 3 – 10 päevase tarneajaga. Eritellimustel või Toodete juures kuvatavate lisavalikute tegemisel võib tarneaeg pikeneda 30 päevani, sõltuvalt valikute saadavusest. 

 

MAKSEVIISID

1. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekesus AS turvalises maksekeskkonnas.

2. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes. 

 

TAGASTAMINE

4.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab. 

4.2. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile nobedik@gmail.com 

4.3. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 

4.4. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kasutamisjälgedega. Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes peavad olema kõik originaalkleebised, tähised ning muud lisad, mis kaubaga kaasa tulid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. 

4.5. Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine originaalpakendis nõutav. 

4.6. Ümbervahetamise korral saadab E-pood Kliendile uue Toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva Toote kättesaamist. Ümbervahetamisega seotud kulud kannab Müüja.  

4.7. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse saamisest. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.

4.8. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse esimene kättetoimetamiskulu. Kui kättetoimetamine on esimesel korral Kliendi poolsetel asjaoludel ebaõnnestunud, katab Müüja tagastamisel vaid esmakordsa kättetoimetamiskulu.  

4.9.Tagasimakse laekub Kliendi pangakontole hiljemalt järgmisel pangapäeval. Krediitkaardiga maksmise puhul vastavalt Kliendi panga tingimustele.