1. Üldtingimused 

1.1. Nobediku e-pood müüb Nobedik OÜ-le kuuluvaid tooteid (edaspidi Tooted). 

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.nobedik.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Nobedik OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. 

1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.nobedik.ee Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu. 

1.4. Müüja andmed:  

Nobedik OÜ 

Kastani 32-9 

Haapsalu 

90508 

Reg. nr. 14805718 

Telefon +372 5681 3664 

Email: nobedik@gmail.com 

2. Hinnad 

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes. 

2.2. Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja muu kauplemispinna kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

3. Tooted 

3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina 3 - 10 päevase tarneajaga. Eritellimustel või Toodete juures kuvatavate lisavalikute tegemisel võib tarneaeg pikeneda 30 päevani, sõltuvalt valikute saadavusest.  

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.  

3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. 

4. Ostu sooritamine 

4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”. 

4.1.1. Kui Tootel on juures märgistatud lisavalikud, siis enne Toote ostukorvi lisamist, tuleb teha nende seast valik. Sealhulgas ka Toote soovitud kogus. 

4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele (lehe parempoolses ülaservas): menüüribal ostukorvi valikus klikkida nupul „Maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.  

4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnita“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud. 

4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”. 

4.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse. 

4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed. 

4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest. 

4.8. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul. 

5. Makseviisid 

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank.

5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekesus AS turvalises maksekeskkonnas. 

5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele. 

5.4. Nobedik OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

 

6. Kohaletoimetamine 

6.1. Kliendil on võimalik valida meie poolt pakutud tarneviiside vahel, kas pakiautomaati või kullerteenusena.

6.2. Valides kohaletoimetamise viisina Kulleri, jõuab Toode Kliendi poolt valitud aadressile 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile, millele lisandub Tootjapoolne tarneaeg, kui valitud Toode pole hetkel laos või on tegemist eritellimusega. Müüja võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule lähimasse Müüja esindusse ning Kliendile edastatakse saadetise saabumise teade e-kirjaga Kliendi e-posti aadressile. Toodet hoitakse laos 30 kalendripäeva. Juhul, kui väljastuskatse ebaõnnestub Kliendi poolt põhjustatud asjaoludel, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud. 

6.3. Juhul, kui Klient on tellimuse  vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 15:00 kuni esmaspäeval kella 10:00-ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 10:00. 

6.4. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest. 

6.5. Juhul, kui  Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: nobedik@gmail.com või helistades +372 56813664 

6.6. Toimetame kauba Teieni Eestis neljal sobival viisil:

1. Omniva pakiautomaati 2,95€, tellimustele üle 50€ saatmine Eesti piires tasuta.

2. Omniva kullerteenus, hind vastavalt kehtivale teenuspakkuja hinnakirjale.

3. Itella Smartposti pakiautomaati 2,99€, tellimustele üle 50€ saatmine Eesti piires tasuta.

4. Itella Smartposti kullerteenus, hind vastavalt kehtivale teenusepakkuja hinnakirjale.

Suuremahulistel pakkidel võib postikulu kallineda vastavalt valitud tarnija hinnakirjale.

Väljaspool Eestit:

Läti ja Leedu

1. Itella Smartpost pakiautomaati 5,49€.

Soome

1. Itella Smartpost pakiautomaati 8,30€.

7. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine 

7.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab. 

7.2. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile nobedik@gmail.com 

7.3. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 

7.4. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kasutamisjälgedega. Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes peavad olema kõik originaalkleebised, tähised ning muud lisad, mis kaubaga kaasa tulid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. 

7.5. Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine originaalpakendis nõutav. 

7.6. Ümbervahetamise korral saadab E-pood Kliendile uue Toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva Toote kättesaamist. Ümbervahetamisega seotud kulud kannab Müüja.  

7.7. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse saamisest. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.

7.8. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse esimene kättetoimetamiskulu. Kui kättetoimetamine on esimesel korral Kliendi poolsetel asjaoludel ebaõnnestunud, katab Müüja tagastamisel vaid esmakordsa kättetoimetamiskulu.  

7.9.Tagasimakse laekub Kliendi pangakontole hiljemalt järgmisel pangapäeval. Krediitkaardiga maksmise puhul vastavalt Kliendi panga tingimustele. 

8. Pretensioonide esitamise kord 

8.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.  

8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja ostutšeki numbri e-posti aadressile nobedik@gmail.com. Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine. 

8.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. 

8.4. Esimese 6 kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud. 

8.5. Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt  Toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada, toote parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi. 

8.6. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.  

8.7. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja.  

8.8. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevatest asjaoludest. 

8.9. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument. 

9. Vastutus 

9.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. 

9.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses. 

9.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel. 

10. Kasutamistingimused ja nende muutmine 

10.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma. 

10.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole. 

10.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu. 

10.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud Toote hind ekslik. 

11. Muud tingimused 

11.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

11.2. Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse. 

12. Klienditugi 

12.1. Küsimuste või pretensioonide korral saab ühendust võtta kirjutades e-posti aadressile nobedik@gmail.com või helistades numbrile +372 5681 3664 

Uue konto registreerimine

Konto juba olemas?
Logige sisse Või Taastage parool